Terborgse Wijncentrale BV
Door toename van ons klantenbestand in de afgelopen jaren zijn wij begin 2013 gestart onze bedrijfsorganisatie hiervoor aan te passen. Wij eisen namelijk van ons zelf dat alle klanten altijd gebruik kunnen maken van onze uitgebreide services. Hiervoor hebben wij eind 2013 een geavanceerde bedrijfsapplicatie in gebruik genomen. Aansluitend hierop hebben wij samen met Jurrius Business Improvements onze logistieke organisatie kritisch bekeken. Dat heeft er toe geleid dat wij begin april 2014 gestart zijn met sterk verbeterde logistieke werkprocedures. Waardoor er beter gepland wordt, medewerkers zelfstandiger werken en de bezorging efficiënter wordt uitgevoerd.
Met deze wijzigingen zijn wij als bedrijf weer gegroeid om de volgende stappen te kunnen zetten, want in de huidige snel veranderende wereld willen wij daar zeker niet bij achterblijven. Op basis van de goede samenwerking met Jurrius Business Improvements zullen wij hiervoor weer een gezamenlijk project opstarten.
Gerard Beijer
Directeur Terborgse Wijncentrale BV